Scribble
There are five game modes to choose from, each offering a unique experience. Play in Versus, Teams, Elimination, Barricade or even Tug'O'Draw mode, and find out who is the best artist!
Introducing optional Mutators that change how you play. Too good at drawing? How are you at drawing when you can't see the page? What if the ink travels in the opposite direction to your pen? Mutators can really switch up the game, adding that random element to the game.
Child-friendly words! Players can toggle Easy Mode on and off for individuals, enabling younger players to take part in the same game as everyone else!
Don't think the list of over 1,500 words is quite enough? No problem! Add your own with the Word Creator!