Shadow Puppeteer
Invite a friend to explore the strange, yet beautiful world of darkness and light in co-op adventure Shadow Puppeteer.
Assume the roles of a boy and his shadow, separated from one another by an evil shadow puppeteer. Work alone in single-player or with another player in co-op to manipulate light and solve cleverly crafted puzzles that bring you closer to finding this villain and freeing other shadows he has stolen.
Winner of the 2015 Indie Prize Director’s Choice Award, Shadow Puppeteer features stunning art and enchanting music that will transport you to a unique and delightful world.