Shutshimi
Shutshimi is a randomised shoot 'em up about a muscle-bound fish with memory problems.
Armed with your trusty bullet-morphing shotgun, defeat or make your way through waves of enemies and collect power-ups as you battle your way through each of the game's bosses. But there's a catch (there's always a catch): you've been cursed with an incredibly short attention span. Combat waves and upgrade cycles only last 10 seconds a piece, so you'd better act fast!