Star Ghost
Patrol 12 star systems in the most advanced star fighter ever built. Navigate the perilous fragments of exploding planets, survive intense asteroid fields and dogfight with deadly Sentinel ships as you defend against the relentless onslaught of the formidable Metagon Empire.
Star Ghost features dynamic level generation, 12 beautifully rendered star systems, a simple and intuitive control system, off-TV play and a soundtrack by renowned composer, David Wise.