Star Sky 2
Star Sky 2 is a personal experience, and a deeply atmospheric and meditative experience. Walk through the landscapes, interact with the environment and take notice as you go along. Explore the different roads presented and enjoy the sound and sights of the world.
In Star Sky 2, Mårten Jonsson continues the story set by the previous one, with a similar style of gameplay. There are more choices and most importantly, more consequences. Learn from the choices you make, and see the different paths a life can take, and the scenarios that unfold.