SteamWorld Heist
Play as the admirable tactician Captain Piper and her ragtag team of fellow steambots as they explore outer space in pursuit of the galaxy’s dwindling water reserves. Your adventures will take you on board many enemy ships ready to defend their loot, so you’ll need to think tactically in order to survive tense turn-based side-scrolling shootouts. As your loot starts to pile, be prepared to defend your own ship from invading factions as well!
Arm your gang with an assortment of crazy weapons and upgrade each bot’s gear with new armour, pneumatic fists, or even a fine new hat swiped from the last chump who underestimated Captain Piper’s crew!
Lead your crew to victory on a steam-fuelled space adventure in SteamWorld Heist.