Stone Shire
The world before you is made up of cubes. Explore through tree, snow, and sand, using your pickaxe, or even just your hands to break blocks and use them to either build structures or craft unique items. Underground lies rare metals, such as gold and diamond. In order to find and mine them, you will have to craft stronger and stronger pickaxes. The only goal in this world is what you make of it.