Super Destronaut 2: Go Duck Yourself
Fight against endless waves of invaders in this arcade space shooter game! Collect power-ups to increase your firepower and multiplier coins to reach unbeatable high scores. Shoot those aliens in Classic, Time Attack, Hardcore or Invaders mode and challenge your friends in Multiplayer mode. If you like classic arcade shooters or ducks, you will love Super Destronaut 2: Go Duck Yourself.