Super Meat Boy is a tough as nails platformer where you play as an animated cube of meat who's trying to save his girlfriend, who happens to be made of bandages.
Our meaty hero will leap from walls, over seas of buzz saws and through crumbling caves, sacrificing his own well-being to save his damsel in distress. Super Meat Boy brings the old-school difficulty of classic titles and streamlines them down to twitch reflex platforming.
Ramping up in difficulty from incredibly challenging to near-impossible , Super Meat Boy will take players through haunted hospitals, salt factories and more. If 300+ single-player levels weren't enough, Super Meat Boy also throws in epic boss fights, tons of unlockable secrets, warp zones and hidden characters.