Super Ultra Star Shooter
You are Vau Woah, an intergalactic fighter pilot and freelance hero! A distress signal from a dangerous planet filled with deadly aliens has been sent out, and only Vau Woah can help! However, it's lunch time, and a good hero never rescues on an empty stomach! Time for Vau to start his intergalactic quest for lunch!