TABLETOP GALLERY
Get ready to roll the dice in TABLETOP GALLERY. In this exciting title, you can choose from three games. POKER DICE SOLITAIRE FUTURE combines the single-player experience of Solitaire with the hand building mechanic of Poker. SHUT THE BOX tests your skills at eliminating the tiles on the game board to 'shut the box'. TOSS N GO pits you up against the computer or a second player to see who can be the first one to bank 100 or more points.