TEMPLE OF YOG
A mysterious temple and a developing village have an ancient pact: a life for progress. Tributes are offered, but none survive: sacrifice guaranteed.
TEMPLE OF YOG is a roguelike adventure through procedurally-generated dungeons that span two screens. Gameplay shifts between the TV and the Wii U GamePad as you guide tributes through two linked worlds on separate screens.