TITANS TOWER
Climb the tower and grab the loot! In TITANS TOWER, jump the walls of the castle tower, grabbing as much loot as you can. Many obstacles will stand in your way, but the reward is very big. Catch power-ups along the way to enhance your journey while capturing a high score!