Teslapunk
Teslapunk is a classic 2D shoot-‘em-up with fast-paced arcade gameplay. You have to defend Earth against an invasion from Mars, led by Emperor Zangórax who, back on Mars, is a popular DJ by night and a frantic invader by day.
The invasion takes you through six different levels, each uniquely designed. Additionally there is a Survival game mode where you can level up your ship and buy helpful items.