The Girl and the Robot
The Girl and the Robot is a unique third-person action-adventure game set in a fairy tale world. You take on the role of a young girl trying to escape from a castle ruled by an evil queen. On her way, she meets a mysterious robot that can be controlled remotely and together they encounter many challenges that test the strength of their new found friendship. This game is the first act of the fairy tale.