The Mysterious Cities of Gold: Secret Paths
Guide Esteban, Zia and Tao through numerous tricky levels full of puzzles, traps and infiltration phases in a diverse variety of gorgeous settings. Explore every nook and cranny of China, and escape Zarès’ hostile men, searching for the local City of Gold.
You get to play with all the main characters of the famous Mysterious Cities of Gold anime. Each hero has their own set of attributes. Choose between them wisely – their personalities matter when it comes to facing different challenges!