The Quiet Collection
Use your wits and a bit of mischief to explore, interact with your environment and solve puzzles in this bundle of four light-hearted, old-school adventure games: "Quiet, Please!", "Quiet Christmas", "Vacation Vexation" and "Candy, Please!".
Quiet, Please!: After an annoying day at school, you just want some peace and quiet, but everything at home is so noisy! Dad is channel surfing, Mum is on the phone and your pesky kid brother won't go to bed!
Quiet Christmas: It's Christmas Eve, and you just want to go to bed and wake up on Christmas morning. But the tree is broken, the house is too cold, Mr Peabody's tacky Christmas display is annoying and, as always, your brother won't go to bed!
Vacation Vexation: Ah, the family seaside vacation. Sun, sand and... annoyances galore. Explore, solve puzzles and play arcade minigames.
Candy, Please!: It's Halloween – a time to dress up, carve pumpkins and amass glorious amounts of candy. Let nothing stop you from getting your fair share!