The Swapper
What if someone knew your mind better than you did? The Swapper is an award-winning, narrative driven puzzle game set in the furthest reaches of space.
The Swapper takes place in an isolated and atmospheric sci-fi world. Players wield an experimental device which allows them to create clones of themselves, swapping their entire consciousness into new bodies to overcome the challenges of the environment.