Build your totem pole up into the sky and stars beyond in a fresh twist on the tower defence genre! Wolves, bears, deer and more - stack different totem heads on your tower, each with their own strengths and weaknesses. Add protective wings and arrow-firing bird beaks to fend off the demon spirits trying to knock your totem pole down! Featuring two challenging and unique game modes: carefully craft an impregnable tower in Classic mode, or feel the fast paced arcade-style action of Frantic mode.