Vektor Wars
The year is 2024 and you are Commander James Moses, a space ranger. Your mission – destroy the robot army, rescue the Robodudes and save the world! There are nine World Zones to liberate, all with their own unique environments and enemies to annihilate.
Select your weapon and use your skills to face down a tidal wave of rogue robots in this retro homage to arcade classics such as Battlezone, Berzerk and Robotron. Fast-paced first-person combat, frantic gameplay and an array of loud and destructive weaponry awaits.