Wicked Monsters Blast! HD PLUS
Wicked Monsters Blast! HD PLUS is an exciting family fun shooting gallery game for all ages. Blast enemies, solve puzzles, choose your favourite character from a cast of crazy characters to take on 15 crazy minigames or 20 levels of challenge mode with up to four of your friends!