Overview
At the end of March, Wii Karaoke U by JOYSOUND will discontinue its service on Wii U systems in Europe.
After 23:59 BST on 31st March 2017, the Wii Karaoke U by JOYSOUND service will become inaccessible in Europe, and any Ticket purchased for the software will become invalid.
From 31st March, the 1-hour Ticket, 2-hour Ticket, and 24-hour Ticket will no longer be available to purchase or as redeemable rewards via the My Nintendo service.
From the 1st March, the 30-day Ticket will no longer be available to purchase or validate.
Players should ensure that they use any remaining tickets before 23:59 BST on 31st March.
Unleash your singing skills on Wii U with Wii Karaoke U by JOYSOUND, and enjoy a unique karaoke experience in the comfort of your own home. With 1,500 songs to choose from at launch (and even more coming via regular updates), a variety of modes, customisation options and more, you can sing and have fun your way.