Enjoy a unique gaming experience inspired by old school game mechanics, with the stylings of modern 3D games, in Wooden Sen'SeY. If you want a real challenge, speed through 30 hair-tearing levels as quickly as possible in Time Attack mode, and try to beat the developers' times in each stage!