Word Puzzles by POWGI
Enjoy more great POWGI word puzzles with this bumper collection of six new games! Solve hundreds of pencil-and-paper style puzzles using the stylus and intuitive touch screen controls. Plus, you can also get extra challenges by tapping a compatible amiibo to the Wii U GamePad to generate puzzles!