Zombie Defense
Get into smashing mayhem with Zombie Defense for The dead burst forth from the earth, beneath a blackened sky an endless horde of zombies rampage across the burning corpse of our dying civilization. You are humanity's last hope! Use classic RTS/tower-defense strategies and tactics to decimate waves of zombie in Zombie Defense for Wii U. Rally desperate soldiers, outfit them with lethal weaponry, innovate new destructive technologies and march to victory in two game modes and 35 deadly missions.