Darksiders Warmastered Edition
Deceived by the forces of evil into prematurely bringing about the end of the world, War – the first Horseman of the Apocalypse – stands accused of breaking the sacred law by inciting a war between Heaven and Hell. In the fighting that ensued, the demonic forces defeated the heavenly hosts and laid claim to the Earth.