Injustice: Gods Among Us
What if our greatest heroes became our greatest threat? Injustice: Gods Among Us for Wii U introduces a bold franchise to the fighting game genre from NetherRealm Studios, creators of Mortal Kombat.
Featuring DC Comics icons such as Batman, The Flash, Harley Quinn, Solomon Grundy, Superman and Wonder Woman, this title presents a deep original story. Heroes and villains will engage in epic battles on a massive scale in a world where the line between good and evil has been blurred.
Square up to a friend in local multiplayer*, or take the fight to the world in fierce online match-ups. Make use of the Wii U GamePad screen to display your character’s move list and stay one step ahead of your opponent at-a-glance!