Wherever life takes you, Just Dance 2019 will keep you dancing for hours with an insane amount of content for the whole family to enjoy!
Just Dance 2019 comes with over 40 new and fun songs, and access to more than 400 songs available with Just Dance Unlimited. Every copy of the game comes with 1-month of free access!
Whether there’s something to celebrate or for no reason at all, Just Dance is there for every occasion!