Legend of Kay Anniversary
Leap into feline action in colourful 3D platform adventure, Legend of Kay Anniversary, on Wii U! You’ll need every one of your nine lives to win the day!
As the hero, Kay the cat, you’re a fiend for martial arts, spending your days studying and honing your skills. When the leader of the gorillas, Shun, sets out to conquer Kay’s people, the furry fighter vows to thwart the ape threat, and restore peace to the realm.
Journey through the lands of Yenching, using your martial arts cunning to disperse a whole host of enemies. As well as your paws and claws, you’ll be able to wield weapons, including a sword. Rack up fight combos, and knock down big bosses, all on your way to defeating the sinister Minister Shun and his minions once and for all!