The Book of Unwritten Tales 2
Every world needs its heroes, however unlikely they may seem. Join Wilbur, Ivo, Nate and Critter in another adventure full of quirky characters and pop culture references in the wicked world of Aventásia. Help them fulfill their destiny – a destiny as yet unwritten – in a brand new adventure filled with funny dialogue, top-notch voice acting and weird puzzles!