The Croods: Prehistoric Party!
The Croods: Prehistoric Party! combines the ultimate fun of a family party game with Croods-style action as you journey through 30 unique and addictive multiplayer minigames. Game boards bring the Croods’ world to life, complete with hazards, never-before-seen creatures from the film, hilarious surprises and rough-and-tumble competition that only the Croods can bring.