Take a trip to Lake Juliet and help Ashley uncover the truth around the mysterious Project Another and her mother’s death. Ashley will venture deep into her past to resolve the difficult questions surrounding her family. Immerse yourself in the storyline and use the Wii Remote to find clues, solve puzzles and interact with the many characters you’ll meet on your path to answers. Are you ready to face the truth of Project Another?