The next chapter in the acclaimed World War Two combat series puts you in the mud-drenched army boots of American, British, Canadian and Polish troops in one of the most important Allied campaigns of the entire conflict: the Normandy Breakout.
Through a breathtaking series of cinematic action sequences you are thrust from one battle to the next as you head towards your ultimate goal: the liberation of Paris - bringing the Allies one step closer to Berlin, and victory.
With the unique control offered by the Wii Remote you'll be able to engage in close combat with enemies, such as wrestling an opponent's weapon out of their hands and pushing them away with the butt of your rifle. You can also aim your rifle by lifting the controllers up to your eye in a sniping-style motion, lob grenades by making a throwing movement with the Nunchuk, and even drive vehicles by turning the on-screen wheel with your hands.