Deadly Creatures
Hunt or be hunted in the searing heat of the desert in Deadly Creatures for Wii. Take control of a venomous tarantula and a lethal scorpion in this unique action-thriller and pit your wits against a world of dangerous predators.
Black widow spiders, snarling rats and vicious horned lizards are just a few of the hostile creatures who see you as a meal ticket and don’t plan on missing lunch! Fight your way through a range of environments, from the barren and arid Sonoran desert to the cold, metallic surrounds of a gas station, where you will face the ultimate predator – man. See the world through the eyes of an arachnid and piece together an epic tale of greed and betrayal from a totally new perspective.
Deadly Creatures debuts exclusively on Wii and the flexibility of the control system allows you to explore, attack and conquer with ease. The scorpion is a powerful assassin that uses a string of tactical strikes to paralyse the enemy, while the tarantula’s secret weapon is the element of surprise. Leap on foes from great distances and finish off a deadly attack with a lethal fang and web combo!
No wonder so many people are scared of spiders – go feed the fear in Deadly Creatures on Wii.