Disney Wreck-It Ralph
The film may be over, but the fun’s just beginning in Disney Wreck-It Ralph for Wii.
A brand new bunch of Cy-bugs is threatening Mr Litwak’s arcade! Can you help Ralph take on the evil insect army and prove that his bad reputation is all talk? Head out on a madcap journey through unique worlds based on the feature film – from Sugar Rush to Hero’s Duty, and all kinds of zany places in-between – in this action-packed platform adventure for Wii.
With the option to swap between big brawny Wreck-It Ralph and helpful little Fix-It Felix on the fly, you’re sure to have the tools for any job. When bashing is better, pick Ralph and he’ll power through any obstacles in your path; when a more constructive approach is the name of the game, switch to Felix and use his magical hammer to repair all kinds of stuff, creating new paths where you need them!
Throughout your escapades, you can find and accumulate collectables (like Hero Medals and Easter Eggs) to display in your trophy collection. Try to fill those shelves! Of course, the fun doesn’t end once it’s GAME OVER: when you’ve beaten the game, you can play it again and discover even more challenging levels, this time with a new set of rules...
Help poor, misunderstood Ralph and good ol’ Felix save the day in Disney Wreck-It Ralph for Wii!