Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 3
Step into the slick anime world of Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 3 for Wii and battle your way to victory in all-action 3D fights that will take your breath away.
With more than 160 characters to choose from and a host of spectacular special moves to master, Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 3 brings all the excitement of the hit anime series to life on Wii.
Go one-on-one with your opponent in more than 30 battle stages that each have unique features affecting how your fight plays out. With 10 different game modes to try, a comprehensive range of difficulty levels and scores of fighting techniques to master, Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 3 will take fans of the series to the heart of the action they love so much. You can even opt to step into some of the most famous battles from the anime series and alter the outcome in Dragon History mode or save and replay your greatest conquests in Battle Replay.
With the Wii Remote and Nunchuk in hand you will have the power to perform special moves by making the right gestures at the right moment – immersing you even more in the game’s fast-paced action.
Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 3 is also the first game in the fighting series that invites you to face the ultimate challenge by tackling opponents around the world online via Nintendo Wi-Fi Connection. With the option of battling against friends on your Wii Friend Roster or random opponents, you’ll never be short of rivals looking to put your fighting skills to the test.
Get closer to the action of Dragon Ball Z than ever and immerse yourself in a world of frantic fighting action with Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 3.