The World is Your Oyster
“Endless Ocean 2: Adventures of the Deep” invites you to go underwater and freely explore locations all around the world.
You decide whether you want to follow the mystery of legend or simply relax while you enjoy the scenery and observe the many creatures of the deep in their natural habitat.
The world under the sea is teeming with marvels and mysteries, but how deep you venture is all up to you.