Get on the dance floor with Just Dance 2014 for Wii! Shake your funky stuff to more than 40 new tracks, from the hottest chart-toppers to the coolest classics, and become the party master with brand new modes sure to lift the roof off any get-together!
Get on your boogie shoes and dance the night away to dozens of tracks spanning all kinds of genres. From Get Lucky to Ghostbusters, let the groove get in with brand new routines for solo dancers, duos, and groups.
Take your moment in the spotlight with the new On Stage Mode and share the stage with back-up dancers who can join in and sing too. When you want to share the fun with faraway players, hot-foot it to the World Dance Floor for Just Dance’s first-ever online multiplayer mode!