Just Dance 4
Imagine the scene. You’ve spent weeks organising the perfect party, painstakingly preparing invitations to bring your very coolest friends together for a night of lavish excitement, but by 7.30pm the pop’s lost its fizz and your guests are filing towards the door. You need to get everyone buzzing again, and fast, or your big night will go down in history as the worst party ever. The solution – stick Just Dance 4 on your Wii and watch that sparkle come back at the drop of a novelty hat!
Your guests will be dancing on the ceiling when they see there’s over a whopping 40 new songs available. Shake a body to Jailhouse Rock, get ready for The Final Countdown or practise your lifts to (I’ve Had) The Time of My Life – but whatever you do, don’t put Baby in the corner. New tracks available for purchase through Nintendo Wi-Fi Connection Pay & Play boost the bill of brilliant boogies to keep the party going all night long.
Find out who really is the greatest dancer with the new Battle Mode, where dancing better than your opponent will knock their health bar down to zero. Pit fleet feet against flat feet in five special mixes, each with its own unique head-to-head choreographies: Rick Astley gets the party rolling in Moves Like Jagger vs. Never Gonna Give You Up, while Tribal Dance vs. Rock Lobster brings a touch of kitsch to any competition.
Kick-start the morning after the night before with an intensive workout in the enhanced and expanded Just Sweat mode. Create a personalised programme with brand new workout sessions and a real calorie counter that shows just how much fun staying fit can be.