LEGO Batman 2: DC Super Heroes
The Dynamic Duo are back to help rid Gotham City of those pesky bad guys, except this time they have help from their other superhero buddies! Batman and Robin return to stop their precious city from being destroyed, in LEGO Batman 2: DC Super Heroes for Wii!
Get ready to grab your cape and get your gloved mitts on this sequel to the first LEGO Batman instalment. Battle baddies, use your detective skills to bring the crooks to justice and rid the city of this sudden crime wave. Take control of your favourite characters and explore awesome brick-based environments as you hunt those hooligans. On the way you’ll switch between your characters to solve puzzles, collect LEGO studs, construct Minikits, and maybe even discover some gold LEGO Bricks that unlock hidden bonuses in Gotham City. With an all-new storyline, cool collectables and impressive vehicles (such as the Batmobile, Batwing and Batboat) donning a pair of tights has never been more fun!
Why not get your creative juices flowing and tinker around with some character customisation? While you’re at it make sure you check out each character’s own, unique special abilities and see what you find out. With guys like Superman around you’ll be able to enjoy free-roaming flight, as well as new abilities like Super-Breath and Heat Vision. Sure Superman is still vulnerable to Kryptonite, but Robin’s Hazard Suit enables him to walk through toxic material, and there’s plenty more to discover – including different suits that give your guys different powers. Get to know everyone’s talents and weaknesses if you want to use your characters well! Head down to the Batcave to create your own Custom Character or replay previously completed levels if there’s stuff left to collect. Your fancy Batcomputer will show you a detailed map showing any hidden items in areas you’ve already visited, so you won’t miss a thing.
Batman has his friends dropping by to give him a hand, so why shouldn’t yours? With drop-in/drop out co-op play, which is displayed on a dynamic split-screen, you can enjoy the LEGO world together with a mate or another member of your family!
Get yourself a copy of this charismatic, crime-fighting adventure and clean up the streets in LEGO Batman 2: DC Super Heroes for Wii.