Let's Sing
Set the stage, grab the mic and Let’s Sing! The music is playing and the stage is yours! Try your best and you might just come out on top – do you have what it takes to be the star? Take centre stage in Let’s Sing for Wii and give your vocal chords a good workout as you join your friends and practise your skills together!
Supporting up to four players, Let's Sing means you can warble along with your mates or challenge them to a sing-off in one of four different modes: Solo, Duo, Duel and Co-op. Discover which one of you is the real superstar! You can judge your performance using the in-game scoring system or listen to a playback of your recording – will you need earplugs or will you realise your inner-diva?
Practice makes perfect – sing your heart out and reach for the stars in the brand new Let’s Sing for Wii!