Link's Crossbow Training
Every Wii Zapper comes bundled with Link’s Crossbow Training so you’ll be a zapping your way around Hyrule within minutes of opening the box!
The Wii Zapper is just as easy to put together as it is to use. Slide your Wii Remote into the Wii Zapper just above the trigger, slip your Nunchuk onto the back and you’re ready to zap.