Medal of Honor: Heroes 2
Take your place on the frontline and immerse yourself in the heat of battle in Medal of Honor: Heroes 2. The latest instalment in the thrilling Medal of Honor series uses the power of Wii to transport you to the battlefield like never before as you take on the role of a special agent charged with bringing down a powerful enemy.
As WWII Operative John Berg you’ll have to draw on all your resources as you launch a top secret assault from behind enemy lines using a combination of brute force and covert tactics. With the Wii Remote and Nunchuk or Wii Zapper in your hands, the first-person action of Medal of Honor: Heroes 2 is brought to life as you make intuitive gestures to aim weapons, throw grenades, tune enemy radios and set demolition charges.
Extensive customisation options mean you can adjust the sensitivity of your on-screen crosshair to suit your shooting style – making it easy to pick out enemy targets and let loose with everything from shotguns to bazookas. On top of the varied missions that feature in the game’s single player campaign, Medal of Honor: Heroes 2 features an Arcade Mode that makes it simple for anyone to dive straight into the action. Unlike the single player game, Arcade Mode will automatically guide you through levels, leaving you to concentrate on taking aim and firing at those who stand in your way.
Further adding to the Medal of Honor: Heroes 2 experience is an epic 32 player online mode that throws you into battle with other Wii players from around the world. With three different online multiplayer modes, six different maps to explore, and the option of going it alone or forming part of a team, you’ll have your work cut out to prove yourself a true hero when worldwide battle commences.