Not one, not two, not three or even four… Metal Slug Anthology features an amazing seven games in one! Packed onto a single disc are the arcade shooter classics Metal Slug, Metal Slug 2, Metal Slug 3, Metal Slug 4, Metal Slug 5, Metal Slug X, plus the all-new Metal Slug 6.
Each game is a perfect conversion of the arcade original, complete with two-player cooperative play, bonus games and unlockable goodies including artwork from the Metal Slug series.
Plus, there are a wide variety of control options to choose from that make use of the Wii Remote, Nunchuk or Nintendo GameCube Controller. Without doubt, Metal Slug Anthology is a must for fans of the series.