No More Heroes
Travis Touchdown could become the greatest assassin in American history – if he puts his mind to it. Of course, there are distractions everywhere – movies to watch, lawns to mow, action figures to own. But with your help, he can move up the ranks from part-time slacker to number-one hacker in No More Heroes, exclusively for Wii.
Welcome to Santa Destroy, a California town on the edge of nowhere – a place where dreams go to die, smothered by the pillow of mediocrity. Travis passes his days with a little animé, a few odd jobs and plenty of clock-watching - that is, until one day when Travis discovers Santa Destroy’s dirty little secret.
Next thing he knows, a recruiter for an assassins’ organisation – the United Assassins Association - notices his raw talent and challenges him to advance to the top of the league. In Santa Destroy, what else is there to do? So armed with a super-cool (and super-lethal) beam katana he bought in an online auction, Travis sets out on his quest to be number one. To be the best, you have to kill the best.
No More Heroes will engage you with its immersive gameplay and massive personality. You’ll use the Wii Remote and Nunchuk controllers to fight through this stylised world, annihilating flunkies with your beam katana and sweet wrestling moves. When you meet your fellow assassins, you’ll fight in the most innovative and exciting boss battles in gaming!
Avant-garde, edgy, dark and hilarious: No More Heroes throws everything at you. It’s an entertainment masterpiece – a chance to play in someone’s wildest imagination.