Rayman Raving Rabbids: TV Party
There’s something strange going on with Rayman’s TV set. The programmes look somehow different, the shows a little weirder….oh no! Those crazy Rabbids are back! In Rayman Raving Rabbids TV Party for Wii, the latest installment of the best-selling party game, the barmy bunnies have decided that world domination through television is the answer. Who knows what madness will ensue now that they control almost every channel on your TV?
There are six channels available: Trash TV, Discovery, Extreme Sport, two music channels and a cinema channel that will have you laughing out loud when you see what the Rabbids have been up to. The game also introduces ridiculous new ways to beat those bunnies through the use of the Wii Balance Board – you’ll use more parts of your body than you thought possible!
Play with your family and friends in over 50 wacky new games that spoof popular culture in an unforgettable way and 25 mini-games to get you warmed up. You can also let loose with the all-new party mode and battle against up to seven friends. One minute you might be sledging down the slopes on an upside-down wildebeest, the next throwing shapes at a TV dance party. Anyone and everyone will enjoy the latest set of kooky challenges presented in Rayman Raving Rabbids TV Party.