Sonic and the Secret Rings
In his first, exclusive, adventure for Wii, Sonic is on a mission to piece together the missing pages of the classic book Arabian Nights, using his signature speed moves like never before.
In Sonic and the Secret Rings, take control of Sonic with the Wii Remote for a truly immersive experience. Holding the controller on its side, players hurtle the hedgehog forward by rotating the Remote, turn it to dodge obstacles and swing it forward to attack enemies - all at a non-stop, blistering pace.
For the first time since his 1991 debut, Sonic is alone on his mission, so it's up to you to master his moves as you race through the vibrant worlds of the book itself - a huge 3D world brought beautifully to life with realistic water reflections and lighting effects.