Teenage Mutant Ninja Turtles: Smash-Up
A quarter of a century after they first emerged from the sewers to clean up the streets, the Teenage Mutant Ninja Turtles are back and ready to rumble on Wii!
Teenage Mutant Ninja Turtles: Smash-Up is an all-action brawler that invites you to pick your favourite character from the TMNT universe and fight it out in a range of shell-shattering game modes. Choose from the likes of Leonardo, Michelangelo, Raphael and Donatello as you master the martial arts and challenge up to three friends in frantic reptilian rumbles. Alternatively, carry the fight to the world by matching up against opponents online over Nintendo Wi-Fi Connection.
With a host of heroes and villains on the roster, and all kinds of unique acrobatic attacks and weapons to get to grips with, you’ll need to pick your fighter carefully and think fast if you’re going to leave your enemies shell-shocked. Adding to the chaos of every battle is the fact that your surroundings may pose as much of a threat as your foes. Look out for hazards that might include collapsing platforms or hungry alligators as you brawl it out everywhere from the depths of the jungle to the rooftops of Manhattan’s skyscrapers and back down to the sewers.
You should also keep an eye out for shells that appear around your environment while you fight, as collecting them will ultimately unlock all kinds of surprises designed to celebrate two and a half decades worth of TMNT history.
On top of the game’s multiple brawling modes, you can steep yourself in the mythology of the famous teenage turtles by playing through story mode. With an all-new narrative written in conjunction with the co-creator of Teenage Mutant Ninja Turtles, fans of the series and new-comers alike will find themselves playing their own unique part in a story that has spawned comic books, movies, a television series and much more besides in the last 25 years.
Put your turtle power to the test and prepare to show the world just how much of a mean, green, fighting machine you are with Teenage Mutant Ninja Turtles: Smash-Up on Wii!