Toy Story 3: The Video Game
To infinity and beyond - and on the way, how about a trip through a string of awesome places from the Toy Story 3 movie? If that sounds right up your street then keep reading because Toy Story 3: The Video Game has come to Wii.
Disney Interactive Studios bring the sheer unadulterated freedom and fun of playtime out of the toy box and into your living room in this action adventure featuring vibrant locales and a cast of familiar childhood friends with catchphrases galore.
Take control as stoic everyman Sheriff Woody, yee-ha cowgirl Jessie or as overblown galactic hero Buzz Lightyear. Adventure awaits in Story Mode – you'll fly, race, run, gallop, jump and cavort through action-packed levels set in technicolour locations from the movie, enjoying key movie moments in a whole new way. Toy Box Mode has an a 'open world' setting, so there's no order that you have to do things in, you can just play in the way that pleases you most: doing what you want, when you want. Now, isn't that how playtime should be?
A big part of the fun of Toy Box Mode comes from making the place your own, customising the landscape and unlocking goodies to make it an even brighter, more fun place to hang out. You can construct new buildings, change their textures, give them a new lick of paint and make all kinds of cool modifications. Completing missions will earn you rewards in the form of new customisations or gold to spend on new toys to populate your plaza. You can even help your townspeople to dress better – literally hurling them at certain types of buildings (Boing!) allows you to change their hairstyles, hats and clothing. Each new friend you unlock will give you new ways to play – it really is the gift that keeps on giving!