Classic 8-bit graphics enter the modern 3D era in 3D Pixel Racing! Challenge up to four friends in challenging modes, from classic races to high-speed chases! Enjoy the fast arcade action and unlock new tracks and cars as you complete challenges. Select your favourite car and get ready to race in the first 3D Pixel championship of the world! Game Modes: Single Race, Championship, Capture the Flag, Hot Pursuit, Time Trial.